2009. november 9., hétfő

Egy új világ kezdete


Köszöntök minden kedves látogatót blogomon!Neko vagyok de szólíthattok Kaorunak is bár azt kevésbé szeretem.Azt majd később elárulom hogy miért:) addig legyen titok:) A blog akkor született mikor Uzuval beszélgettem ma msnen.Ő ajánlotta hogy szülessen tőlem egy blog és én belementem.Nem tudom milyen időközönként fogom csinálgatni a blogot de megpróbálok minél gyakrabban újabb bejegyzéseket írni.A blog valószínű mindig változni fog velem együtt.Nem remélek sok látogatót.Azt remélem hogy a blog segítségével jobban megfognak érteni és ismerni az emberek.Szeretem az egyéniségeket ezért remélem minél több egyéniség fordul majd itt meg.Tehát nem napló formájában fogtok megismerni.Nos hát egyenlőre ennyi amit mondani szeretnék.Remélem így könnyebb lesz megismerni Neko világát:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése